Bukefalos 28 år!

Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

Sazalamel

Trådstartare
Är jag inloggad på Buke stämmer tiden med min dator.

inloggad:
tid.jpg


utloggad (se min tid mot senaste inlägg?)
utloggad.jpg


Vad gör jag för fel. rensar min dator dagligen, har gått in i kontrollpanelen och ändrat runt, men har ju samma tidsinställning som buke ,eller???
:devil: för datorer när det inte blir som man vill
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

Tiden ställer man in i kontrollpanelen, är man inte inloggad så kanske det inte stämmer, det vet inte jag nåt om... Men tiden ställs in via kontrollpanelen och det kan man ju inte göra när man är ologgad...
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

Så långt har jag fattat också.:crazy:

Men om både jag ock Buke har samma inställningar (vilket vi har om man ska gå efter min förra bild från min kontrollpanel)

Det verkar ju vara fler som noterat det. Dom som loggar in automatiskt märker säkert inget. men här då vi ät två som slås om Buke så loggar vi ut mellan varven.
Har lyckts få min tillfälligt här boende mamma Bukeberoende :rofl:
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

vad brunt ditt buke är! Så är inte mitt ..:angel:
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

Det har med skärminställningar att göra, hur utseendet ser ut...
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

Men du ser ju bara vad du har ställt in i kontrollpanelen, du kan inte gå in i kontrollpanelen som oinloggad och se vad som är grundinställning, eller hur... Det kanske är sån grundinställning...
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

Nu bör det vara fixat som det skall.

Påminn mig gärna igen när det är dags för sommartid för då lär det bli fel igen ;)

Jag trodde att en inställning som fanns där man slog på sommartid skulle var sådan att den såg till att ta hänsyn till sommartid, men det verkar som om den helt enkelt bara lägger till en timme.

Tack för att ni påpekade detta för mig.
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

vad brunt ditt buke är! Så är inte mitt ..:angel:

Mitt tema på datorn går i brunt/vinrött. det gör nog att det ser ännu brunare ut

Sedan var det faktiskt lite skönt att felet om tiden inte låg hos mej ;-)
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

OT hur ändrar man det ?:angel:
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

Finns olika program att ladda hem som gör att du kan ändra tema, ikoner, inställningar.
Har inte kvar mitt så jag kommer inte i håg namnet på just detta.
Hittar jag det så återkommer jag;)
 
Sv: Varför visas tiden fel när jag är utloggad??

okej tack:love::bow:
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 200
Senast: Daff
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Gunnar
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
985
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 119
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp