Bukefalos 28 år!

C

carhor

Varför har ni gjort om radannonserna?? Fattar ingenting. :confused: Vill söka efter folk som behöver medryttare, men får inte fram några annonser. Jättekrångligt nu!!:crazy:
Vill ha tillbaka de gamla radannonseringarna!!
 
Sv: Varför??

I tråden Behöver er hjälp med ett nytt annonsproblem, har Gunnar förklarat Vad, Hur och Varför han provar ett nytt annonssystem.

I stället för att femtio (visserligen än så länge bara TVÅ :rofl:) personer skapar varsin ny tråd om detta, kan man väl titta om det kanske finns EN tråd, som alla frågor och svar kan skrivas. :idea:

Mvh

IngelaH
moderator
 
Senast ändrad:
Sv: Varför??

En kort sammanfattning av läget:
Min samarbetspartner gällande radannonser har skapat ett helt nytt annonssystem som ersatt det gamla de hade.
Jag fick inte möjlighet att titta på det före lansering och många hörde av sig till mig om att de inte alls gillade det nya systemet.

Jag såg mig tvungen att agera på något sätt och har under de senaste dagarna lagt all min tid på att försöka få ihop ett bättre fungerande annonssystem. I går lade jag ut det så att alla kan börja använda det.

Tyvärr kan jag inte flytta några annonser från andra företags annonssystem, vilket innebär att det ännu inte finns så många annonser inlagda.

Jag hoppas verkligen på er hjälp med att lägga in nya annonser och komma med tips och råd om sådant som skulle kunna förbättras med mitt annonssystem.

Jag hoppas och tror att detta nya system skall kombinera ett lättanvänt, lättförståeligt annonssystem med de avanverade funktioner som man ibland kan tänkas behöva, exempelvis omfattande och precisa sökmöjligheter.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 877
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Letar efter en äldre techno-låt. Från 90- eller 00-talet. Det jag kommer ihåg är "back, back, forth...
Svar
10
· Visningar
493
Senast: netia
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 900
Senast: Unafraid
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Hur få stilla händer?
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp