Bukefalos 28 år!

P

puffsnurran

Varför är det så lätt att ta bort en prenumeration på en tråd men svårare att prenumerera på den?

När man vill lägga till en tråd måste man verifiera att man verkligen vill ha tråden som favorit men för att ta bort den krävs bara ett klick.

Jag undrar bara.
 
Sv: Varför?

Jag vet inte om jag en gång i begynnelsen har ställt in det så men om jag svarar i en tråd så blir det automatiskt en prenumerationstråd.

(Jag har tagit bort mailfunktion dock, så många mail vill jag inte ha)
 
Sv: Varför?

Det går att ställa in på kontrollpanelen så att alla trådar man skriver i automatiskt hamnar på prenumerationslistan.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Tidigare har jag gett mina katter credelio och har tyckt att det funkar bra. Nu har katterna dock helt gått över till torrfoder och det...
Svar
9
· Visningar
315
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2
Svar
31
· Visningar
1 121
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp