Bukefalos 28 år!

P

puffsnurran

Varför är det så lätt att ta bort en prenumeration på en tråd men svårare att prenumerera på den?

När man vill lägga till en tråd måste man verifiera att man verkligen vill ha tråden som favorit men för att ta bort den krävs bara ett klick.

Jag undrar bara.
 
Sv: Varför?

Jag vet inte om jag en gång i begynnelsen har ställt in det så men om jag svarar i en tråd så blir det automatiskt en prenumerationstråd.

(Jag har tagit bort mailfunktion dock, så många mail vill jag inte ha)
 
Sv: Varför?

Det går att ställa in på kontrollpanelen så att alla trådar man skriver i automatiskt hamnar på prenumerationslistan.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Min tjej säger att många av hennes kompisar i klassen har börjat raka "där nere" dvs ta bort allt hår. Hon går i 6an så jag tycker detta...
Svar
15
· Visningar
1 538
Senast: Mineur
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 264
Senast: Daff
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 435
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Hur få stilla händer?
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp