Bukefalos 28 år!

aprilia

Trådstartare
funkar det inte för mig att öppna upp vissa trådar? :confused: börjar bli lite frustrerad nu :devil:

detta gäller stora trådar, när jag klickar på dessa så kommer en blank sida upp med texten:
"Fatal error: Allowed memory size of 12582912 bytes exhausted (tried to allocate 8422 bytes) in /home/buke/public_html/f/showthread.php on line 1265"

vad är problemet egentligen? är det min dator som spökar? :confused:

tacksam för svar!
 
Sv: Varför..

Låter snarare som något som händer på "Buke-sidan", inte på din dator alltså :)
Vad är det för trådar det gäller?
 
Sv: Varför..

Jag har "skruvat" lite nu. Fungerar det bättre? Återkom gärna via PM med vilka trådar det i så fall gäller.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Just nu så är det ju en aktuell diskussion. Jag hittade den här gamla amerikanska studien. Hade igen aning om att Rottweilers kom så...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 617
Senast: Ananas
·
Bukefalos Jag lyckas inte redigera inlägg. Om jag ändrar texten i ett inlägg och sedan trycker på Spara kommer detta upp: (Gjort en...
Svar
2
· Visningar
1 482
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Jag är nyfiken på era åsikter om detta mail, själv får jag en dålig vibb av att det är en bedragare på gång igen! Har en tävlingshäst...
2
Svar
23
· Visningar
4 181
Senast: Hailey09
·
Bukefalos Är det fler än mig som inte kan komma in i kontrollpanelen? Såhär står det när jag försöker: "Fatal error: Cannot redeclare...
Svar
19
· Visningar
1 426
Senast: Eldfuxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp