Bukefalos 28 år!

Vårföräldrar 2013! Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Micks

Trådstartare
Vad vi pladdrar! :banana::banana::banana:

Mars
4:e MayDay, 2a barnet
6:e Garpur, 1a barnet
15:e Shootingstar, 3e barnet
17:e Apollo 13, 1a barnet, en flicka
20:e Bassi, 4e barnet
21:a Whalor, 2:a barnet
24:e vindvissla, 3e barnet
25:e Kaktusblomma, 2a barnet, en pojke

April
3:e misan, 2a barnet
5:e deathslyna, 1:a barnet
10:e Klockmalva, 2:a barnet
11:e leia, 2a barnet
13:e CallMeAce, 1:a barnet
15:e Tink, 1:a barnet
26:e Solvind, 1a barnet, en pojke


Maj
6:e Majola, 2a barnet
8:e Vilse, 1a barnet
10:e, Zewz 1a barnet
20:e panaccea 1a barnet (tvillingar)
21:e Micks, 1a barnet, en flicka
26:e Lewellyn, första barnet
 
Senast ändrad:
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

:banana:

Yeah! Det är bra det!

Appropå förströelse- ingen mer än jag som spelar HayDay ...? Finna till både padda och Iphone.
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Mars
4:e MayDay, 2a barnet
6:e Garpur, 1a barnet
15:e Shootingstar, 3e barnet
17:e Apollo 13, 1a barnet, en flicka
20:e Bassi, 4e barnet
21:a Whalor, 2:a barnet
24:e vindvissla, 3e barnet
25:e Kaktusblomma, 2a barnet, en pojke

April
3:e misan, 2a barnet
5:e deathslyna, 1:a barnet
10:e Klockmalva, 2:a barnet, en pojke :banana:
11:e leia, 2a barnet
13:e CallMeAce, 1:a barnet
15:e Tink, 1:a barnet
26:e Solvind, 1a barnet, en pojke


Maj
6:e Majola, 2a barnet
8:e Vilse, 1a barnet
10:e, Zewz 1a barnet
20:e panaccea 1a barnet (tvillingar)
21:e Micks, 1a barnet, en flicka
26:e Lewellyn, första barnet


Vi gjorde ju UL idag också och även den är läkaren pekade på paketet!
:D
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Kul, Klockis! :D Det blir en av varje nu för dig va? *försöker hålla koll på alla* :banana:

Jag har ju en dum-phone så jag spelar ingenting på den. Ikväll fördriver jag tiden med någon komedi på tv (Nanny/The Nanny... nåt sånt).
Annars tänkte jag ta upp mitt The Sims-spelande igen... :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Yes det blir det.
Maken i början av grav: "det kan inte bli annat än en pöjk. Så jädra präktiga och ordentliga som vi är så måste vi ju få en av varje ..." :D

ååå Sims.... jag orkar ju inte med datorn så jag kan inte. Det är ju ruskigt kul!,
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Haha, vad roligt att han hade rätt! :D

Sist jag spelade sims var strax efter ultraljudet. Då gjorde jag min sim (samma namn och utseende som mig själv) på smällen och när "jag" sen ploppade ut en pojk tyckte jag att det var minsann helt fel fel fel, UL hade visat på en flicka - så jag raderade honom och gjorde "mig" på smällen igen... :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Oj, här är man borta ett par timmar och träffar en vän från fjärran, och ni hinner kackla slut på en tråd!! :)

Jag ska ladda telefonen, läsa ikapp och svara.. Om jag inte hinner somna, "magen" väckte mig halv fyra imorse..
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Kl

Köpt vagn idag :D

Det bidde en begagnad emmaljunga cerox för 2100 kr. Ser nästan helt ny ut.

Och så är den grön. Jättefin :love:
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

O bror ringde nyss och gav grönt ljus för o maila iväg vår beställning på måndag! :)

Ska ner på babyproffsen igen imorgon med sambons bästa vän+fru och kolla vagn till dom så ska dra och kladda så mkt som möjligt på deras bugga inför ögonen på bp-damen :devil:
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Jag har läst länge nu, känner att jag vill säga hej. :)
Är i vecka 27 nu (26+5) och har väl lite småkrämpor, men ligger i lä i jämförelse med några av er härinne!

Vet inte om jag kommer hinna hänga med och skriva så mycket, men nu har jag gett mig till känna ;)
Lägger till mig själv i listan också. :)

Mars
4:e MayDay, 2a barnet
6:e Garpur, 1a barnet
15:e Shootingstar, 3e barnet
17:e Apollo 13, 1a barnet, en flicka
20:e Bassi, 4e barnet
21:a Whalor, 2:a barnet
24:e vindvissla, 3e barnet
25:e Kaktusblomma, 2a barnet, en pojke

April
3:e misan, 2a barnet
5:e deathslyna, 1:a barnet
10:e Klockmalva, 2:a barnet
11:e leia, 2a barnet
13:e CallMeAce, 1:a barnet
15:e Tink, 1:a barnet
26:e Solvind, 1a barnet, en pojke
27:e roxanne, 1:a barnet, en flicka


Maj
6:e Majola, 2a barnet
8:e Vilse, 1a barnet
10:e, Zewz 1a barnet
20:e panaccea 1a barnet (tvillingar)
21:e Micks, 1a barnet, en flicka
26:e Lewellyn, första barnet
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Grattis o välkommen! Lätt att drunkna bland oss andra pladdermajor men ge inte upp! ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Vi köpte också vagn idag!!
Hade ju beställt sedan en månad tillbaka, det blev iaf en marin kronan duo s och jag är super nöjd och glad!! :banana:
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

En sn hade det nog blivit här med om inte min kropp hade bestämt sig för att vara bebisfabrik 2.0 :D
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Kl

Åh, syns att jag är sjuk. Har inte orkat ta tag i städningen alls. Diskbänken har nog aldrig varit så full, körde iofs en maskin idag så den är inte äldre än 1,5 dag eller så och det ligger kattpäls i hörnen. Hade socialen kommit hit hade de säkert startat en utredning :p får ta sambon i kragen i morgon så vi kan hjälpas åt med städningen. Såhär kan man inte ha det! Nu orkar jag dock inte. Får bli sängen nu.

Mina tuttar har läckt massor hela kvällen. Jag vägrar använda amningsinlägg redan så min tröja är helt blöt :o har iofs inte haft bh på mig men jag vet inte om den hade hjälpt något. Får köra den i tvätten för i morrn lär den ju inte lukta hallon.

Nåja, natti!
 
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Grattis och välkommen Roxanne!

Jag sitter fortfarande och letar barnvagn, pendlar mellan att kika på blocket och att leta billiga nya vagnar... jag vill ha en Emmaljunga av nån anledning, men har verkligen varken råd eller "lust" att lägga pengar på en helt ny... den jag hade tingat (en Emmaljunga Edge Kombi) fick jag ju tacka nej till nu när FK ställde till det :(

Provkörde lite på barnens hus i dag och det var ju himla smidigt med de trehjuliga men jag tror inte det är lämpligt alls här hemma på gården där vagnen kommer att användas mest - till coh från och runt hagar och stall, längs grusvägar och skogsvägar (där skogsmaskiner kör sönder ibland), samt runt omkring på gårdsplanen där det finns en hel del backar, ytliga rötter från stora tallar osv... jag vill ha fyra stora hjul med luft i - tydligen svårt att hitta nu för tiden... :(

Dessutom vill jag ju gärna ha mjuklift och inte en vagn där man byter mellan sitt och liggdel på chassit. Bleh, vad svårt det är... fyra månader kvar förstås och ingen stress men jag vil så gärna ha nåt "riktigt" hemma och framme så jag får in i skallen att det kommer flytta in en riktig bebis här hos oss :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
112 447
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
43 629
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
93 859
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Snart har vi första födelsedagen och många av bebisarna (är dom ens bebisar längre?) börjar bli mer vilda än tama. :love: Har jag glömt...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
54 471
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp