Bukefalos 28 år!

Prillan

Trådstartare
var ute o tränade med unga tiken härom dan o tog lite kort.. vad skulle ni säga om ni mött det här ;)
x069.jpg
[/IMG]
 
Sv: Vargen...

:rofl:
jag vet inte vad jag hade gjort med kameran för sååå mörkt var det inte :angel:
 
Sv: Vargen...

VinterGrimaharley.jpg


Tyckte den påminde om den här bilden! :laugh: (Förutom att det råkar stå en westie bakom just detta vargexemplar :angel:)
 
Sv: Vargen...

Vilken rolig bild :) Lever din lille westie-farbror än eller är det en ny förmåga? Mitt minne är som ett såll.. :o
 
Sv: Vargen...

Näe..han tog vi bort den 3:e februari i år :(

Jag har en ny liten förmåga. Ian..han fyller ett i Januari :)

Ah, sorry to bring it up.. Vad roligt ändå att du hittat en ny westie, har för mig du var lite tveksam till rasens utveckling. Good luck med lille Ian då :)

Sorry TS, ska sluta trådkapa! :)
 
Sv: Vargen...

Du har rätt, och jag är fortfarande ganska kritisk..Men! Jag fick nys om en kull med väldigt intressanta linjer och jag kunde givetvis inte låta chansen glida ur händerna på mig.

Det blev en liten Ian och jag kan bara säga att jag är så himla himla nöjd. Han är vad jag förväntade mig och så mycket mer. Liten turbo, skitglad, social, totalt orädd för allt,självständig utan att bli oförig och en sjuhelsikes spårhund! Vi gick anlagsprovet när han var 9 månader och klarade det..En liten drömhund är han allt! Inte är han ful heller :):love:

Har tyvärr ingen ny bild, men snart fyller han 1 och då lär jag göra en liten tråd om fanskapet :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag bor i östra Småland vilket innebär att vi länge varit förskonade och inte haft varg. Sedan något år finns ett revir 5-10mil...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 041
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Upptäckte härom dagen ett lite skorvigt område på ena kattens öra. Inte pälslöst men tunnare päls och som sagt lite skorvigt, som små...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Fetaost
·
Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
2 398
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp