Bukefalos 28 år!

Vårgnäll...

Sassy

Trådstartare
Nu har den jobbiga säsongen kommit hit. Gnällig katt, ropar på flickor, och grannens hane kommer hit för att slåss genom fönstret. Helst mitt i natten.

När ska jag få dra nytta av fördelarna med att ha kastrat, och när ska min grabb fatta att det är mat och lek som gäller för honom?

Som tur är strilar han inte inomhus iaf (*peppar, peppar*)
 
Här löper Yoga igenom p-pillrena lite då och då, Fia fattar ingenting (kastrat sen 5 år, minns inte sin fertila tid) och Abbie vet inte alls vad matte planerar för henne :smirk:
 
*avis* din katt löper med p-piller, min katt löper inte ens utan :mad:
 
Kastrerat= ha gjort ingreppet, en verbböjning alltså.
kastrat= kastrerad katt (i det här fallet) jämför med ordet kastratsångare
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi måste på nåt sätt stoppa grannens katt från att komma in i vårt hus. Hon smiter in hela tiden och gömmer sig så vi inte hittar henne...
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: Flixon
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp