Varma ridskor?

Termostövlar är i min åsikt överlägsna i värmemässigt. Men de är ju inte så superbra att rida i. Om man inte ska finlira funkar det. Men jag hade inte haft dem om jag skulle rida ett seriöst dressyrpass. Men guld värda på uteritt en kall dag.
 
Vintertid använder jag mina fodrade och vattentäta Ariat-skor. Tycker de är toppen! De är väldigt sköna att gå och rida i, samtidigt som jag alltid är torr och varm om fötterna. Har en extra sula i när det är riktigt kallt. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Nu när det är kallt ute hade jag behövt något varmare på fötterna när jag rider än mina vanliga jodphurs. Jag har sedan tidigare ett par...
Svar
13
· Visningar
807
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 007
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har flera Uhip-kappor som är jättesköna, MEN dragkedjorna repar min sadel, speciellt när jag hoppar av hästen. Finns det någon varm...
2
Svar
22
· Visningar
1 382
Senast: Hittarinte
·
Utrustning Jag villhöver ett regntäcke för de lite varmare dagarna som egentligen är för varma för att täcka, men för kalla för att gå med regn ett...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp