Bukefalos 28 år!

P

Papaya

Hej!
Vad jag förstått kan man bli varnad här och sedan avstängd. När varnas man? En person skrev att jag var "kokkelikokko eller troll", är hon varnad då? Det tycker jag borde hon bli eftersom det är ju ett personangrepp.

Hur många varningar kan man få innan man blir avstängd? Kan man samla ihop ex 3 varningar på ett år och sedan börjar det nya året och man har fortfarande 3 varningar eller försvinner de när det nya året infinner sig?
 
Sv: Varning

Hej,

Om du har använt den här
report.gif
och på så vis talat om för respektive forums, moderator OCH även Gunnar att någon uppträtt olämpligt, så kan moderatorn eller Gunnar ta ställning till om personen ska ha en varning eller inte.

Beträffande hur många varningar man får, innan man får gula eller röda kort och eventuellt så småningom blir avstängd, det beror lite på vad det är som hänt och om det är en engångsföreteelse eller något som vanigtvis upprepas. Detsamma gäller för om varningar sitter kvar till nästkommande år.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Sv: Varning

Hej!
Tack! Jo, jag har läst igenom lite sidor här och tryckte på triangeln, inlägget togs bort :D
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 422
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 634
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 716
Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 366
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp