Vart tog bebisen vägen? :D

J

JumpForMyLove

Hon kröp idag! 5 mån gammal och kröp, knappast fort.. vi uppskattar en hastighet av 0.1 km/h ;) Men ändå.. var är min söta bebis som låg still och såg bara underbar ut ;) Ny kryper hon och ser ännu mer underbar ut.. tiden går tusan fort!
 
Sv: Vart tog bebisen vägen? :D

Åh vad kul! Längtar tills min lilla kan krypa .. å andra sidan vill jag att tiden skall stå still för att hon är så mysig :D Aldrig är man nöjd ... eller så är man supernöjd med sin bebis i alla stadier kanske :love:
 
Sv: Vart tog bebisen vägen? :D

Rasmus rullar runt runt runt. men än så länge blir han bara asförbannad när han ligger på mage. Men han har börjat kräla mer och mer. Men helst av allt ska han stå, han är hur stadig som helst och kan gå bara man håller i han lite löst i båda hänerna :eek:
Verkar som han har så bråttom att bli stor att han skippar kryp-stadiet!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 336
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 533
Senast: gul_zebra
·
Småbarn Allt har varit frid och fröjd med vår bebis sen hon föddes för 10 månader sen. Hon är nöjd och glad 99% av tiden, väldigt aktiv och...
Svar
15
· Visningar
6 089
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp