Vart tog western-forumet vägen?

leia

Trådstartare
Hej,

Vad hände med Western-forumet? Är det bara jag som inte hittar det längre? :confused:

Kan ej se det i den nya (separata) listan för 'tävlingsgrenar' (under 'Övriga grenar' verkar det inte heller finnas några western-inlägg).
 
Sv: Vart tog western-forumet vägen?

De måste ha glömt "Western" kan inte tänka mig att western ska ligga under övriga grenar?

Tack annars för att vi fick tillbaka de egna rubrikerna. Det var så jobbigt att behöva gå via "tävlingssgrenar" för att komma till westernforumet.
 
Sv: Vart tog western-forumet vägen?

Jo, så är det nog... Håller med om att det är jättebra med egna rubriker! (Vore förstås ännu bättre om det fanns en för western också ;) )
 
Sv: Vart tog western-forumet vägen?

Hej,

Vad hände med Western-forumet? Är det bara jag som inte hittar det längre? :confused:

Kan ej se det i den nya (separata) listan för 'tävlingsgrenar' (under 'Övriga grenar' verkar det inte heller finnas några western-inlägg).

Hej hopp!

Det tog en stund innan jag hittade det!!!
Kolla så får ni se att det är 2 st islandshäst-rubriker !!!
Det är bara rubriken som är fel....under den rubriken islandshäst som ligger längst ner så finns western.

// M
 
Sv: Vart tog western-forumet vägen?

Hej hopp!

Det tog en stund innan jag hittade det!!!
Kolla så får ni se att det är 2 st islandshäst-rubriker !!!
Det är bara rubriken som är fel....under den rubriken islandshäst som ligger längst ner så finns western.

// M
Smart! Det såg jag inte ens. Jag bara letade efter western. Någon var nog lite trött när omändringen gjordes.
 
Sv: Vart tog western-forumet vägen?

Vem ska vi berätta det för då?
Så att de fixar det...

// M
 
Sv: Vart tog western-forumet vägen?

Tack Gunnar!
Du är en pärla! :)

// M
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Gunnar
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 220
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp