Vem svarar vem?

kamomillo

Trådstartare
Jag fattar inte vem som svarar vem? Alltså hur ser man vem ett inlägg är riktat till, om det inte är citerat?

* Jenny *
 
Okey!
Men om man inte gör det, det står ingen siffra eller något annat som kan ge tips på vem som menas?
Om man inte är en flitig läsare kan det ibland se helt galet ut i trådar, även om det säkert är helt självklart för dom som följer tråden :o

* Jenny *
 
Det blir helt galet @kamomillo om man inte taggar eller citerar den man hänvisar till i sitt svar. Det finns ingen möjlighet att veta vem som avses då. Detta gör att man blir förvirrad i gamla trådar som skrevs innan forumuppdateringen. Då man kunde se i i inlägget vem man hade svarat men det ser man inte nu längre.
 
Den här diskussionen var upp för ca ett år sedan när jag bytte till detta forumsystem, de flesta verkade ganska snabbt vänja sig vid att citera eller tagga eller skriva inlägg till hela tråden.
Det finns dock ett sätt att hänvisa till ett specifikt inlägg, om jag vill hänvisa till ditt inlägg nr 3, kan jag ta tag i #3 och dra den till skrivrutan #3
 
Okey!
Men om man inte gör det, det står ingen siffra eller något annat som kan ge tips på vem som menas?
Om man inte är en flitig läsare kan det ibland se helt galet ut i trådar, även om det säkert är helt självklart för dom som följer tråden :o

* Jenny *

Jag det kan se väldigt rörigt ut i trådar, speciellt i trådar som är över ett år gamla då det är ungefär ett år sedan detta ändrades.

Det som är bra är att det går att svara allmänt utan att rikta sig till någon specifik användare. :)
 
Jag gillar att man kan göra ett inlägg i debatten utan att behöva svara någon specifik. Vill jag göra det trycker jag på svarsknappen eller taggar den jag svarar.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 132
Senast: Daff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Gunnar
·
Tjatter Vad har ni sett för roliga och konstiga annonser? Eller har ni fått något svar som varit helknasigt? Jag börjar med en som ständigt...
Svar
5
· Visningar
398
Senast: Enya
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
445
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp