Bukefalos 28 år!

Venedig på vintern?

fejko

Trådstartare
Vi ska på skidresa i mars 2013 och flyger till Venedig. Nu funderar vi på att besöka själva Venedig, men undrar hur det är på vintern? Är det något att se? Kan man ta sig dit och är det risk att man blir strandsatt där?
 
Sv: Venedig på vintern?

OK :-) 2014 menar naturligtvis! Är det något att se på vintern?
 
Sv: Venedig på vintern?

Jag har varit i Venedig i juni och december. Föredrar vintern: lugnare, skönare temperatur och jättevackert!
 
Sv: Venedig på vintern?

Tack för alla svar! Det blir nog ett besök ett besök men vi kanske bor i Treviso i stället så vi slipper släpa skidorna o dyl på färjan.

Någon kanske vet om man kan lämna skidorna på flygplatsen?
 

Liknande trådar

Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
1 039
Senast: Stinaelin
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
690
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 658
Senast: Paddington
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 296
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp