Alltså för det mesta är jag ganska bra på att tänka att saker löser sig på ett eller annat sätt men just idag har varit jättejobbig. Om allt hade gått som planerat så hade jag återhämtat mig efter min första plastikop i detta nu, men nä, jag var tvungen att gå och bli sjuk istället. Jag fattar ju att det inte är synd om mig, egentligen. Det känns bara jävligt tungt när jag väntat och längtat så himla länge. Att inte veta vad som är fel på mig och när jag kommer vara återställd gör att hela grejen känns så långt borta.

När jag är så här nere på botten blir jag ibland rädd för att jag vill göra saker som jag garanterat får ångra sen. Det är verkligen allt från överdriven shopping, "vanligt" självskadebeteende till... Någon sorts suicid hypomani? I stil med "Jag ska köpa en fabriksny maserati och köra av en bro med den" :crazy:

End of rant, eller något.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har som två krafter i mig, där den ena är jättedriftig, tar tag i saker och får saker gjorda och tycker att det är jättekul att...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Det är ju helt normalt att glömma bort att man kokat upp vatten, men inte hällt upp det över tebladen i muggen. Det är ju normalt att...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 600
Senast: Araminta
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 936
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp