Bukefalos 28 år!

Ventil till hästtransport..

_Peplis_

Trådstartare
Någon som satt in en sådan typ vid framdörren typ tallriksventil? vart finns dom och till vilket pris?
 
oh! såna letar jag efter jag med...har itne hittat några och vet inte vart jag mer ska leta. Hoppas någon svarar på den här tråden! :bump:
 
jag tittade i Biltema katalogen eller om det var på Claes Ohlsson..iaf under båttillbehör..men det fanns bara sånna som är öppna hela tiden, vilket är lite dåligt om det tex snöar på vintern o man ska åka..
 
Svar ja, vi har satt en i dörren på vårat släp. Inhandlades hos värmlandsvagnar, som skickade den mot postförskott minns inte men ca 350-400 kr tror jag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En hästtransport körde på lördagsmorgonen in i ett sidoräcke och välte. I transporten fanns en häst som räddningstjänsten fick ut.
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag håller på och kollar på hästtransport runt 30 000-40 000kr. Jag förstår att man inte kan sätta specifik antal år på olika material...
Svar
4
· Visningar
708
Islandshäst Undrar vilja hästtransporter dom har diagonallastning? För två hästar! Tacksam för förslag!
Svar
1
· Visningar
685
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 965
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp