Bukefalos 28 år!

vet. besiktning

T

Tiggertjejen

Säkert fel forum

Men jag skickade in besiktningen till försäkringsbolaget idag var osäker på om de skulle ha orginal eller kopia men det var bråttom då det skulle vara inne senast fredag så jag skickade en kopia, gjorde jag rätt?
 
Sv: vet. besiktning

jag har alltid skickat orginalet och behållt kopian, men jag vet inte om det måste vara så :confused:

är det fel får dom väl höra av sig.....
 
Sv: vet. besiktning

Orginal vill man ju behålla.
Ingen annan som vet?
 
Sv: vet. besiktning

jag skickaralltid kopian, inga problem hos agria iallafall
 
Sv: vet. besiktning

Tack då kan jag vara lugn, hade liksom för mig att man alltid behåller orginalet själv. Kan ju komma bort på posten eller något.
 
Sv: vet. besiktning

När jag skickade in för att försökra pållen så tog jag det via fax...dvs kopia. det var inga problem.

Sen vid ett annat tillfälle när jag behövde ha vet.intyg till STC så fick jag skicka det i orginal.

Ring bolaget och fråga hur dom vill ha de.
 
Sv: vet. besiktning

Jag ska ringa och fråga dom imorgon, det är ju också sista dagen för den att vara inne.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 745
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Hej. Jag behöver er hjälp! Jag har en 2-årig Kokoni (grekisk ras, men ingen gatuhund) Han har drabbats av njursvikt, var inne med honom...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp