Bukefalos 28 år!

Vet korten i grind eller hos ryttarna?

K

Kesella

Vad tycker ni? Då vill jag gärna att människor som har erfarenhet av att vara grindfunktionärer oxå svarar, inte bara ryttare! Följdfrågan som lyder är ju hur dom arrangörer som har kvar korten gör för att det ska fungera? Vi provade ett år på simlångsritten med ett katastrofalt resultat! Vad är Era erfarenheter? vilka ritter brukar ha kvar korten i grinden?
 
Sv: Vet korten i grind eller hos ryttarna?

Vi hade vetkorten kvar i grinden på några sydnärkeritter. Populärt hos ryttarna, att inte behöva ha korten med sig, men ett jädra bläddrande för en extra funktionär att ta fram rätt kort, och att sätta tillbaka dom efter vetbesiktning.
 
Sv: Vet korten i grind eller hos ryttarna?

jag tycker bäst om att ha det på mig, känns som om något saknas när det är kvar hos funktionärerna. Har ridit någon ritt där det varit kvar och det fungerade bra då med. gammal invand vana att jag ska ha det på mig kanske. :angel:
Måste vara smidigare för funktionärerna när ryttarna har det på sig?? eller?
 
Sv: Vet korten i grind eller hos ryttarna?

Jag bär det gärna med mig som ryttare och som funktionär tycker jag också att det går snabbare så.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 703
Senast: Mia_R
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 026
Senast: tanten
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 579
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Nästkommande?
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp