Bukefalos 28 år!

veterinärbesiktning

fiaskurken

Trådstartare
Om jag lagt tråden fel så ber jag om ursäkt... Vad ligger en veterinärbesiktning på för kostnad? Ungefärlig? tack...
 
1300:- har jag för mig vi betalade.. sen gjorde vi också spattröntgen.. tror det blev strax över 2000:- totalt :) men ring närmaste vet. å fråga, det kanske skiljer jättemycket på olika ställen...
 
2792,50:- fast då blev han även vaccad, tandraspad och blodvärdena kollades. Detta var på Hbg djursjukhus.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag och mina två vänner ska åka bort över en helg första helgen i oktober. Har ni tips på fina inte alltför dyra spahotell ungefär här...
Svar
8
· Visningar
386
Senast: Malin_L
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 976
Senast: Dorinda
·
Hemmet Vi funderar på att ta hjälp med hemstädning men har ingen aning om hur ofta, eller vad som är en rimlig kostnad. Kan inte heller...
2
Svar
34
· Visningar
2 044
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp