Bukefalos 28 år!

Veterinärbesiktning

Sv: Veterinärbesiktning

Ja, jag skrev just samma fråga lite tidigare idag här i samma forum... Har inte ännu fått något svar. Är även intresserad av vad röntgen kostar.
 
Sv: Veterinärbesiktning

Jag betalade 1200 kr. Vitt, i sthlm med en bra veterinär.
 
Sv: Veterinärbesiktning

jag casha 1500 för ryggröntgen på ultuna... visserligen hade jag remiss...
betalade 1000 för 3 plåtar på ett ben oxå...
 
Sv: Veterinärbesiktning

det är ju beroende på vilken vet./klinik och om man ska ha röntgen eller inte och i så fall hur mycket som ska röntgas.

sist jag bes. va en "vanlig" bes. av distriktvet. på en hyffsat ung/oriden ponny. det gick på 800 kr.

en kompis gjorde en omfattande bes. på klinik för nåt år sedan med röntgen. hon bet. runt 6000 kr. (men den hästen va ganska dyr)
 
Sv: Veterinärbesiktning

1126kr kostade det inkl moms här i katrineholm med en vet.besiktning
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En ponny lånades ut till fodervärd och kom sedan tillbaka till ägaren i dåligt skick. Den veterinär som genomförde en...
Svar
0
· Visningar
714
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Europamästerskapet i hoppning 2023 avgörs i Milano, Italien. Hästar och ryttare har anlänt till tävlingsplatsen och under tisdagen är...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Wilma Hellström gör internationell mästerskapsdebut på seniornivå i Milano och hon gör det tillsammans med Cicci BJN. Efter att...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Domarna hade inga invändningar. En efter en skrittade de svenska VM-hästarna lätt och ledigt genom veterinärbesiktningen. – Alla hästar...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp