Bukefalos 28 år!

Vi som köpt ny häst - Hur gick det sen?

Bra! Jag har världens härligaste, mysigaste pålla som jag avgudar 😍 Hon har verkligen gett mig en nytändning, så roligt att ha häst igen! Har nu haft henne 2.5 månader och vi har inte gjort så många knop utan mest lärt känna varandra då vi stått i ett mindre privatstall med dåliga ridmöjligheter nu på vintern iom den stora snömängden som kommit här uppe i norr. Har nu flyttat henne närmare mig till en anläggning med ridhus så nu ska vi sätta igång både matte och häst ordentligt 😁
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
25
· Visningar
2 649
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 690
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
21
· Visningar
935
Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
24
· Visningar
1 527
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp