Bukefalos 28 år!

vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

skorpannorpan

Trådstartare
Hej
Vet inte om tråden är rätt... Men min undran till alla er där ute är som följer:
För många år sedan när jag precis påbörjat socionomutbildning hittade jag en liten lapp i en tidning om en vidareutbildning för socionomer. Utbildning handlade om att använda hästar i terapi för människor. Tror det var uppe i östersund och kunde läsas över hela landet på distans. Kommer inte ihåg längd eller vilken fart man läste på. Lappen måste försvunnit i flytten :cry: och nu kan jag inte hitta utbildningen någonstanns! Är det någon som vet något om detta? Om så bara för att säga att den är nedlagd, så kan jag sluta leta, eller om ni vet något liknande någon annanstans.

Hemskt tacksam för tips! :bow:
 
Sv: vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

Jag såg en annons om den i Ridsport för kanske ett år sedan. Har också en f d kollega som sökte (är själv socionom) men jag minns inte om hon sa att hon inte kom in för att det var för många sökanden eller att kursen inte blev av för att det var för få sökande.
 
Sv: vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

Säg till om du ser något sådant ställe på mina breddgrader som behöver personal;)
 
Sv: vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

Säg till om du ser något sådant ställe på mina breddgrader som behöver personal;)
Blir du jättejätteavis om jag berättar att jag är där två dagar i veckan och gör min slutpraktik;)?
 
Sv: vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

Tack för alla tips! Har faktiskt precis hört talas om humlagården! Va när jag läste om detta som jag kom ihåg min dröm igen... hjulspåren bli djupa fort...

Ska kolla upp den i mithögskolan, känns som det var det! Och jag hör av mig när jag startat eget ;-)
 
Sv: vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

Antar att det var till mig:)
Jag bor tyvärr norr om Stockholm så det är lite långt.

Till Rea, jag får trösta mig med att det skulle bli över 50 mil enkel resa;)
 
Sv: vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

Vännen, nästa gång du kommer ner så ska vi köra dit så du får prata med henne, insupa lite magi och känna Paradiset under dina fötter;).
 
Sv: vidareutbildning för socionomer inom hästområdet

Det ser jag fram emot:bump:

Skulle gärna utbilda mig inom området men tiden finns tyvärr inte:(
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 479
Senast: alazzi
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 661
Senast: zoowie
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Roliga saker som barn säger
  • Hiss och diss del 5
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp