Bukefalos 28 år!

Vild pålle! *Långt o svamligt*

Tänk på att det kostar lika mycket att ha en häst med massor av problem som en problemfri som bara ger nöje
Friska, välridna, väl grundridna, harmonsika, friska ridtravare finns massor och dem kostar i princip ingenting. Gratis eller några tusenlappar, vilket du snabbt gör av med på foder etc ändå.

Om du absolut är intresserad av hästen kräv att ha kvar den hos ägaren tills du VET att den är ridbar, hanterbar, och FRISK
 
Om hon är lugn och harmonisk när hon håller igång så är det kanske bara sysselsättning som behövs. MEN det låter minst sagt lite extremt att hon ska bli helt galen av överskottsenergi. :confused:
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 331
Senast: Elendil
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 270
Senast: Migo
·
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 141
Senast: Dopy
·
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp