Bukefalos 28 år!

vilka är detta?

H

HoppFantasten

Gramilas :love: föräldrar heter Barmuzz (?) och Balalaika (?). :crazy:
Vet ej om jag stavat rätt ;), men den första är pappa och den andra är mamman.. vet någon vilka dessa hästar är? Och hur deras namn stavas... :D

P.s. hon är arabiskt fullblod, är föräldrarna det också? Gramila är 3 år gammal.
 
Hej :)

Jag har sökt och söökt men hittar inga arabiska fullblod registrerade med dessa.. eller liknande namn som kan vara tänkbara föräldrar till Gramila :(

Det finns ett sto 'Balalaika', men hon är född 1999.. kan inte vara mamma till Gramila!!!

Kanske de är registrerade de sista 3 - 4 åren.. då kan jag inte hitta dom förrän nya stamboken kommer ut nån gång framöver :d!!

Tyvärr är det så, att är de inte registrerade så är de inte (får inte kallas) arabiska fullblod.. inte Gramila heller:cry: :cry:!!!
 
Oj.. :angel:
Får väl hoppas att jag stavat fel då.. hrrm..
jag ska kolla upp det imorgon..
tack så mycke!
 
Gramila och hennes föräldrar ska om de är svenskfödda fullblodsaraber ha ett nr som ser ut så här
ex: Sayla FA 178/86 (Sayla är min förra häst, ej i livet längre)

Det är väldigt bra om du tar reda på dessa nr, då är det lättare att hjälpa dig.
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: Ketrawzc
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 027
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 472
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 702
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp