Bukefalos 28 år!

Vilka broddar? (För människor)

När du kollat ut några på apoteket, gå hem och beställ på apotea.se om de finns där. Det är sjukt hur mycket billigare de är. Jag spontanköpte en helt suverän fotfil vid kassan på apoteket för 119 spänn häromveckan. När jag sedan kollade på apotea.se så kostade den 69. Och det var inte ens extrapris :meh:

Jag sökte just på broddar på sajten, de har jättemånga olika.
För sent. :D Köpte ett par på Apotek Hjärtat, 179 kostade de, såna med broddar fram och bak. Nu ska jag bara lyckas trä på dem på skorna, fick prova där men det går nog bättre med skorna lösa.
Håller med om att apotea är billigt, handlar mycket där annars.
 
För sent. :D Köpte ett par på Apotek Hjärtat, 179 kostade de, såna med broddar fram och bak. Nu ska jag bara lyckas trä på dem på skorna, fick prova där men det går nog bättre med skorna lösa.
Håller med om att apotea är billigt, handlar mycket där annars.
Okej, då gäller mitt motsatta råd: titta INTE på apotea.se för då riskerar du sannolikt slå dig själv i skallen med broddarna (om de finns där) ;):D

Men huvudsaken är ju inte att du inte ramlar! :)
 
Okej, då gäller mitt motsatta råd: titta INTE på apotea.se för då riskerar du sannolikt slå dig själv i skallen med broddarna (om de finns där) ;):D

Men huvudsaken är ju inte att du inte ramlar! :)
För sent! :laugh: Kollade redan och de var 60 kr billigare på apotea, om det är de jag köpte, minns inte namnet och orkar inte kolla just nu.
 
Det är inte klokt hur mycket billigare apotea är!

Jag skulle köpa min vanliga deodorant häromdagen och upptäckte att de minskat storleken med en tredjedel men fortfarande tog 55 spänn för den. Så tog jag upp mobilen och kollade apotea.se, där fanns den större storleken på flaska för 35 spänn (ord pris 45). Så jag beställde där istället :sneaky:
 
Det är halt och jag har hala vinterskor så behöver köpa broddar. Vet inte om jag ska köpa såna som bara spänns runt hälen eller såna som sitter fast i tå och häl.
Vilka använder ni?
Vilka är bra/inte bra?

Dom på Apoteket för 189 kr är överlägset bäst. Tunna band och vassa brodd hela foten.
 
Blir det inte halt sen när man ska inomhus på stengolv?
Jag går ytterst sällan på stengolv med icebugs, har mest dem vid hundpromenader och liknande. Men när jag väl gått på stengolv så upplever jag inte att det är halt alls. Det kan dock ha något att göra med att jag går långsamt för att det inte ska låta så förjäkligt... För ja alltså, det hörs när någon går på ett golv (eller på asfalt) med icebugs :meh:
 
Det är halt och jag har hala vinterskor så behöver köpa broddar. Vet inte om jag ska köpa såna som bara spänns runt hälen eller såna som sitter fast i tå och häl.
Vilka använder ni?
Vilka är bra/inte bra?
Jag har faktiskt inbyggda broddar i ett par av av mina vinterskor. Bara att fälla in/ut beroende på väder. Riktigt bra broddar är det också.
 
Jag går ytterst sällan på stengolv med icebugs, har mest dem vid hundpromenader och liknande. Men när jag väl gått på stengolv så upplever jag inte att det är halt alls. Det kan dock ha något att göra med att jag går långsamt för att det inte ska låta så förjäkligt... För ja alltså, det hörs när någon går på ett golv (eller på asfalt) med icebugs :meh:
Jo, jag tror jag hörde/såg en med icebugs igår när jag var på COOP. :laugh:
 
Jag har faktiskt inbyggda broddar i ett par av av mina vinterskor. Bara att fälla in/ut beroende på väder. Riktigt bra broddar är det också.
Tror jag sett såna skor någon gång, vad heter de? Visst är det som en platta med taggar som kan fällas ut/in?
 

Liknande trådar

Ridning När det är snö och is ute har jag nuförtiden alltid broddar i, traktbrodd runt om. Ofta behövs broddarna extra mycket när man ska åka på...
2
Svar
31
· Visningar
3 613
Senast: Ketrawzc
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
457
Senast: Lingon
·
Hundhälsa Ska ringa veterinär och boka tid imorgon för kontroll men tänkte kolla här först. Kanske bara jag som är lite nojig. Min bostonterrier...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 874
Senast: Diabetikern
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp