vilka delar ska vart på licensen?

S

smurfolina

Skulle vara tacksam om nån kunde berätta hur jag ska göra med licensen.
Finns ju 2 delar längst upp pluss inbetalning delen.
Ska jag behålla den ene blåadelen o ge den andre till klubben o skicka in inbetalningen?
Eller ska ridsportsförbundet ha alla tre delarna??
 
Sv: vilka delar ska vart på licensen?

inbetalningskortet ska till ridsportsförbundet
den ena blåa delen till din klubb
och den andra behåller du själv tills du fått licensen
 
Sv: vilka delar ska vart på licensen?

tack snälla!!!
 
Sv: vilka delar ska vart på licensen?

Den högra blå delen borde din klubb ha behållit när de gav dig licensunderlaget.
Den vänstra blå delen + kvitto på att du betalt gäller som licens till du fått plastkortet.
Inbetalningskortet (som ska vara påskrivet av din klubb) skall skickas till förbundet, antingen genom att du betalar med det, eller genom att du faxar eller postar det tillsammans med kvitto på betalningen (om du t.ex. betalar via internet)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 633
Senast: Zpunk
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 089
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 195
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp