Bukefalos 28 år!

Vilka färger?

Sv: Vilka färger?

Vill du bli av med den lila filten så skicka den till mig :D

Det såg ut att va en himla fin sadel du har, men det blev inte så bra (enligt min åsikt) men orange filten till den. Kanske framöver om den mörknar. Men jag tror absolut på lila till den sadeln, det tror jag blir tok snyggt :love:
Hoppas du hittar den färg ni trivs med.

Men bruna hästar passar i orange, tycker iaf att min gör de. Nu är hon lite mörk med vinterpälsen på denna bild, men hoppas att hon passar i den i sommar pälsen oxå. Annars får de väl bli orange på vintern och lila på sommaren. Alltid kul med variation.

DSC_0034.jpg
 
Sv: Vilka färger?

Det är en domarsport så då är det väl bara att försöka se ok ut. Det gäller ju även i horsemanshipen, det är väl trevligt att försöka klä sig snyggt. Vore väl hemskt trist om alla kom med vita schabrak och vita ridbyxor:rofl:Mörk kavaj.
Jag tänkte närmast på ett par korvade jeans o en pad som luktar hästsvett o som varit med lite. ;)
 
Sv: Vilka färger?

Så här blev det:

DSCF3979.JPG

DSCF3972.JPG


Och innan någon dör av bristen på matchning så kommer jag givetvis inte använda dessa blå skydd på tävling. Jag rider inte klasser där det är tillåtet med skydd så det är bara på hemmaplan som vi såg ut såhär.
Det är inte vad jag kallar klädsamt, sadeln kommer inte till sin rätt. Hittar du en svart filt med oranga infällningar , då hade du tagit upp både sadelns o hästens färger. Men om du tycker det är fint så e det de som gäller.
 
Sv: Vilka färger?

Det är inte vad jag kallar klädsamt, sadeln kommer inte till sin rätt. Hittar du en svart filt med oranga infällningar , då hade du tagit upp både sadelns o hästens färger. Men om du tycker det är fint så e det de som gäller.

Håller fullständigt med! Skulle satsa på lime eller lila. dels pga sadeln och sen så tycker jag inte att hästen passade i orange, men det är ju vad jag tycker. Hoppas det gick bra på tävlingen.;)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Lady_S
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
754
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
792
Senast: Caoimhe
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 569
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp