Bukefalos 28 år!

Vilka färger?

alazzi

Trådstartare
Har en häst som är bay så de flesta färgerna passar bra på honom. Nu har jag funderingar på om jag ska välja orange, lime eller lila till årets första tävling. Har beslutsångest. Är ju tyvärr överviktig så att tävla i en figusrsydd slinky finns inte.
 
Sv: Vilka färger?

du är helt fel ute med dina färger, ROSA ska det va :rofl:

19537395.jpg
 
Sv: Vilka färger?

Nja, rosa passar nog lite yngre tjejer;)Tror inte att min valack passar i rosa:angel:
 
Sv: Vilka färger?

Orange!!!! Gud vad coolt!:)

Har köpt en Mayatex filt som är orange och jag tror nog att det kan passa rätt bra på hästen. Har hittat en blus i rätt storlek och nu ska jag "bara" hotta upp den lite med glitter hade jag tänkt.
 
Sv: Vilka färger?

Allt är relativt, för mej är du en yngre tjej... I samma ålder som min lille son!
 
Sv: Vilka färger?

Få se bilder på häst, filt och skjorta!
 
Sv: Vilka färger?

Ja gud de låter ju så coolt!!! Undra om det skulle vara de på fux med??:angel:

Vill gärna se en bild på ekipaget :D
 
Sv: Vilka färger?

Hej!
Jag säger absolut orange, Jag har precis gått över från lila till orange. Har en brun häst även jag och de oranga blir skit häftigt, enligt mig iaf:love:.
Jag har inte hunnit skaffa så mycket orange än, men de har blivit en filt och ett par boots till mig, ja en repgrimma oxå.
Blir nog att införskaffa oranga skydd oxå, eller allt jag kommer över :D
 
Sv: Vilka färger?

Jag röstar på lila, det ska jag satsa på iaf. Vore trevligt med bilder på hästen och särskilt i den oranga paden.
 
Sv: Vilka färger?

Ska fotografera vilken dag som helst! Nu har jag ingen sadel som passar så jag måste vänta. Fast om det är ok väder imorgon så kan jag ju förstås fotografera hästen och filten utan sadel. Är själv nyfiken på vad som känns bäst.
 
Sv: Vilka färger?

Så här blev det:

DSCF3979.JPG

DSCF3972.JPG


Och innan någon dör av bristen på matchning så kommer jag givetvis inte använda dessa blå skydd på tävling. Jag rider inte klasser där det är tillåtet med skydd så det är bara på hemmaplan som vi såg ut såhär.
 
Sv: Vilka färger?

Jag tycker att det är kul att ha taggtrådsmönster, lite annorlunda.
 
Sv: Vilka färger?

synd att sadeln var så ljus.. hade nog vart ännu snyggare med en mörk. Men de var fint iaf :laugh:
 
Sv: Vilka färger?

jag har en ponny i samma färg. Hon är kanon snygg i lila. :laugh:
 

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
754
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
792
Senast: Caoimhe
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 568
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 470
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp