Bukefalos 28 år!

Vilka här tävlar i Agility??

Jag hoppas det.... Men vi ska flytta här ifrån, och jag vet inte när det blir. Men planen är att jag skall komma. Så håll en tumme :D

Dessutom har bebisen börjat spöka. Har en grymmans "växtvärk" i magen + ont i ryggen. Mina barn har kommit ganska så tätt, det är bara 2 år emellan dom!!
 
Jag har glömt bort att anmäla. Och nu så såg jag att man ska posta anmälan, alltså inte maila. Oppps!
 
För mig blir det inget nu i sommar..... Flytten blev MYCKET tidigare än beräknat. Tråkigt nog, men så blir det när man inte lyssnar på sin omgivning.
Jag vet inte hur många "Vad var det jag sa??!" jag har fått dom senaste dagarna. Meeeeeeeeen man lär av sina misstag, antar jag.... Jösses vad klok jag kommer att bli.

Hmmmmm, en tanke:
Blondiner är dumma och gör ofta bort sig. (påstås det i alla fall ;) )Men Blondiner måste vara dom visaste personerna när dom blir äldre :smirk: :D....... tåls att fundra på......
 
Sv: Vilka här tävlar i Agility??

Får man vara med me andra raser än shettisar? Jag har en wpbr som är shettismått...
 
Sv: Vilka här tävlar i Agility??

Jordens äldsta tråd - men jag får väl också räcka upp handen eftersom jag tävlar en del agility. Just nu är jag "mellan två tävlingsponnyer" eftersom hingsten är i himlen och mitt sto har föl i år, men tanken är att komma ut och tävla med stoet nästa år. (Inte bara agility, utan körning etc. också.)
 
Sv: Vilka här tävlar i Agility??

Hejsan !
Jag undrar om det är någon som vet hästagility tävlingar/träningar i skåne? Jag har en hingst på 9 år som har tränat lite med agility och själv vill jag med göra det !:)
 
Sv: Vilka här tävlar i Agility??

Hejsan !
Jag skulle vilja börja tävla agility.:banana:. men var kan man hitta tävlingar i skåne ? någon som vet ? skicka pm eller svara här om ni vet:bow:
 
Sv: Vilka här tävlar i Agility??

Jag tränar med min shettis, och det går super! fast han är inte renrasig så det blir inga tävlingar :(
 

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
175
Senast: Elo
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Fiorano
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
472
Senast: Freazer
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp