Bukefalos 28 år!

Vilka har araber för galopp?

Sv: Vilka har araber för galopp?

KL

Det undrar jag också!? Vore ju kul om det var lite folk :)
 
Sv: Vilka har araber för galopp?

Jag har en i stallet. Jag har även engelskt fullblod men han har lagt löpskorna på hyllan.
 
Sv: Vilka har araber för galopp?

Jag har varken licens eller nån galopphäst men är sugen på att förvandla mig till en amatörtränare och sätta mina unghästar på galoppbanan :p Har bara araber.
 
Sv: Vilka har araber för galopp?

Lite dum fråga kanske, men finns det höjd gränser eller kategorier för araber inom galopp, eller är alla i samma lopp ovasett storlek? (med vuxna ryttare alltså)

Nu har ju inte jag nån galopp ambition direkt, och har en dräktig arab så är ju itne så aktuellt hihi, men var bara nyfiken.
 
Sv: Vilka har araber för galopp?

raderat pga. av dumt forum som gör dubbelinlägg.
 
Sv: Vilka har araber för galopp?

Alla araber springer mot varandra ingen indelning, det samma gäller ju med fullbloden dom är ju också mycket varierande i storlek. Det enda som delar in dom är ju deras handicap (och ålder i vissa löpningar) men hcp får dom ju ut efter sina prestationer.
 
Sv: Vilka har araber för galopp?

Ok som jag trodde då, tack!
 

Liknande trådar

Dressyr Bästa övningarna för galopp-skritt övergångar? Vi får inte riktigt till dem...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: tuaphua
·
Ridning Anses araben vara en viktbärande ras? En stor arab på ca 155+ som är i bra kondition. Vad tror ni max vikten på ryttare bör vara?
Svar
18
· Visningar
2 593
Senast: fejko
·
Avel Undrar om någon har en avkomma efter korsningshingsten Järingsholms El Pequeno Luchador? Han är arab/halvblod.
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Görel
·
  • Artikel
Hästnyheter Katinka Berg engageras som ny marknad- och försäljningschef på Svensk Galopp. Denna post har varit vakant en längre tid och blir ett...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp