Vilka har svarat och hur många gånger

Det har kommit förslag på denna typ av funktion som fanns i det gamla forumet. Klicka på antalet svar i tråden för att få upp en lista.

Jag är inte helst säker på att jag kommer behålla detta, just nu verkar det lite buggigt vid stora trådar.

Gillar ni denna funktion eller är den onödig? Skriv vad ni tycker och meddela om något inte verkar fungera som det skall.
 
För mig buggar det. Visar fel tråds inlägg. Klickar jag på Hyans tråd får jag upp alla inlägg om tråden ovanför. Blev förvånad över att lbb hade gjort flest inlägg.:D Det kändes liksom fel...
Så är det för mig nu. Det visar inläggen för tråden som ligger ovanför i listan. Och den tråd jag vill titta i ligger under en tråd som har fler än tusen inlägg, dvs länken fungerar inte.
 
Precis. Det gör så för mig hela tiden. Det var så komiskt. Det tog en stund innan jag fattade att lbb inte har skrivit flest inlägg i skojtrådarna... :D
 
Nu äntligen har det kommit en uppdatering till detta som jag nu har installerat.
Vad jag kan se fungerar nu även trådar med fler än 1000 inlägg.

Enligt uppgift skall länkarna också finnas mer på fler ställen än i den tidigare versionen.

Skriv gärna hur det fungerar, jag tror att det finns en viss risk att funktionen segar ned sidan lite vid stora trådar.
 
Nu äntligen har det kommit en uppdatering till detta som jag nu har installerat.
Vad jag kan se fungerar nu även trådar med fler än 1000 inlägg.

Enligt uppgift skall länkarna också finnas mer på fler ställen än i den tidigare versionen.


Skriv gärna hur det fungerar, jag tror att det finns en viss risk att funktionen segar ned sidan lite vid stora trådar.


Jag provade lite nu på trådarna över 1000 för att kolla hur det fungerade, verkade problemfritt:up:
 
Nu äntligen har det kommit en uppdatering till detta som jag nu har installerat.
Vad jag kan se fungerar nu även trådar med fler än 1000 inlägg.

Enligt uppgift skall länkarna också finnas mer på fler ställen än i den tidigare versionen.

Skriv gärna hur det fungerar, jag tror att det finns en viss risk att funktionen segar ned sidan lite vid stora trådar.
Fungerar bra för mig också och det är mer lätthanterligt nu! :up:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
488
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: bettysmatte
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 562
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp