Vilka har svarat och hur många gånger

Det har kommit förslag på denna typ av funktion som fanns i det gamla forumet. Klicka på antalet svar i tråden för att få upp en lista.

Jag är inte helst säker på att jag kommer behålla detta, just nu verkar det lite buggigt vid stora trådar.

Gillar ni denna funktion eller är den onödig? Skriv vad ni tycker och meddela om något inte verkar fungera som det skall.
 
Det har kommit förslag på denna typ av funktion som fanns i det gamla forumet. Klicka på antalet svar i tråden för att få upp en lista.

Jag är inte helst säker på att jag kommer behålla detta, just nu verkar det lite buggigt vid stora trådar.

Gillar ni denna funktion eller är den onödig? Skriv vad ni tycker och meddela om något inte verkar fungera som det skall.
Jag gillar den! :) Hittills verkar det funka för mig.
 
Trådar med fler än 1000 inlägg, tror jag, får ingen länk och tråden nedanför får fel länk.
 
Det har kommit förslag på denna typ av funktion som fanns i det gamla forumet. Klicka på antalet svar i tråden för att få upp en lista.

Jag är inte helst säker på att jag kommer behålla detta, just nu verkar det lite buggigt vid stora trådar.

Gillar ni denna funktion eller är den onödig? Skriv vad ni tycker och meddela om något inte verkar fungera som det skall.

Jag gillar och har verkligen saknat!!
Sen vill jag gärna få tillbaka vilka och hur många som besökt min profil.
 
För mig buggar det. Visar fel tråds inlägg. Klickar jag på Hyans tråd får jag upp alla inlägg om tråden ovanför. Blev förvånad över att lbb hade gjort flest inlägg.:D Det kändes liksom fel...

Sen behöver man ju funktionen som mest då det är över 1000 inlägg.
 
En sådan funktion skulle kunna vara ganska missvisande, alla som klickade på ditt namn och bara tittade på "popup-rutan" skulle inte räknas.
Är nog bra att dom inte räknas. När jag surfar från mobilen (vilket jag nästan alltid gör) så råkar jag jämt trycka fel så jag får upp "popup-rutan".

Skulle se ut som om jag var värsta "smygtittaren" på alla medlemmars profilsidor om det också räknades :D
 
@Gunnar jag upptäckte precis att jag inte kan scrolla i inläggslistan på mobilen. Har en Xperia av någon sort, alltså en android. Men annars älskar jag funktionen. Tack för att du ordnade den.
 
För mig buggar det. Visar fel tråds inlägg. Klickar jag på Hyans tråd får jag upp alla inlägg om tråden ovanför. Blev förvånad över att lbb hade gjort flest inlägg.:D Det kändes liksom fel...

Sen behöver man ju funktionen som mest då det är över 1000 inlägg.


Men du måste ju @-mig! Här pratas det om mig utan att jag vet!
För övrigt har jag aldrig använt funktionen och har långtråkigt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 150
Senast: ako
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 231
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp