Bukefalos 28 år!

Vilka stövlar har era barn som tävlingsrider?

Ponnymamma74

Trådstartare
Hittar inte några stövlar till min åttaåring att ha när hon tävlar, hon har stål 33-34 typ. I princip alla snyggare stövlar börjar på 35 eller högre... Så vad har era yngre barn eller om ni har tips iaf :)
 
Sv: Vilka stövlar har era barn som tävlingsrider?

Inga tips på stövlar men min 12åriga kusin har stövelskaft och jodhpurs när hon tävlar på ridskolan. Är nog smidigare än stövlar i den åldern då barn växer så fort.
 
Sv: Vilka stövlar har era barn som tävlingsrider?

Mountain horse märke Just ride, finns från storlek 29 tror jag det var.
Jättesnygga, med bling på bågen och snörning och inte är de dyra heller, ligger runt 700 har jag för mig.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
631
Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 681
Utrustning Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 735
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp