Bukefalos 28 år!

Vilken bärjacka?

Speciella_tina

Trådstartare
Jag kommer ju vara höggravid mitt i smällkalla vintern, och tänkte införskaffa en bärjacka, den ska först magen och sen bebisen få plats i! Men frågan är vilken? Jag har span på två olika:

http://www.knyt-an.se/?id=794


Eller

http://www.knyt-an.se/?id=797

Är det någon här som har erfarenhet av någon av jackorna (visst har väl Nevin den första?)?

För och Nackdelar? Vilken tycker ni verkar bäst?
 
Sv: Vilken bärjacka?

det beror ju på hur stor du kommer att bli.
Jag är nu i v34 och skulle lätt kunna ha min vanliga vinterjacka i v40, om inte magen exploderväxer nu några veckor ;)
Min sommarjacka är av en sån tajt figursydd modell, den kan jag fortfarande ha, och vinterjackor brukar ju vara bylsigare.
Det borde vara svårt att ära en spädis i en sån, krångligt att få fram bebisen?
 
Sv: Vilken bärjacka?

Jag har den första och är helnöjd med den. Enda nackdelen är att jag har lite svårt att få det tätt runt barnet när jag bär på ryggen, men det brukar alltid finnas någon till hands som kan hjälpa mig med det, dessutom tror jag att det är en vanesak, jag orkade inte riktigt lära mig hur jag enklast skulle göra utan frågade alltid sambon om hjälp---

Fördelen med den är att den går att ändra på alla möjliga vis, så man kan bära fram eller bak, man kan använda den utan panelen och den är jäkligt snygg tycker jag. väldigt stor i storlekarna dock, så tänk på det om du bestämmer dig för den!
 

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 655
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 808
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 571
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp