Bukefalos 28 år!

Vilken film tänker jag på?

Silkisif

Trådstartare
Jag blir galen! Filmen tror jag kom i ett paket från Polluxklubben, den handlade om ett föl som tillsammans med många andra hästar skeppades på fartyg till mellanöstern(?) där fölet sen var ensamt bland många andra hästar. Jag minns bara att fölet i slutet slogs mot den stora frieserhingsten..

Ringer några klockor? Hjälp!! :nailbiting::bump:
 
Ååå, det är ju den... Vet precis vilken du menar, var hästskötaren som tog hand om fölet, den fick väl egentligen inte vara där då den inte vart tillräckligt fin? Fux hingst med tecken :)
 
Jag blir galen! Filmen tror jag kom i ett paket från Polluxklubben, den handlade om ett föl som tillsammans med många andra hästar skeppades på fartyg till mellanöstern(?) där fölet sen var ensamt bland många andra hästar. Jag minns bara att fölet i slutet slogs mot den stora frieserhingsten..

Ringer några klockor? Hjälp!! :nailbiting::bump:

Running free? :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 642
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 468
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 635
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp