Bukefalos 28 år!

Vilken karaktär/serie eller film?

Jag beställde faktiskt en brun hingst! Inte en kopia av mamman :cautious: till mitt försvar så hade mamman 9a på hopptekniken! (5a på temperamentet :angel:)

Äh, alla vet ju att man kan avla på vissa utvalda delar, allt behöver inte vara perfekt. So what om hon försöker bita huvudet av allt och alla, bara hon hoppar hus :up: Kallas framtids avel :p
 
Jaa, vad kul! Kan vi spela quidditch också?
Självklart!! Jag vill vara slagman, snacka om att få ur sig sina aggressioner.

Känner mig helt korkad när jag skriver här för jag måste tänka efter och översätta varje ord till svenska. Läser och skriver om fandom mest på engelska och svenska orden försvinner och jag måste googla :meh::rofl:
 
Awww, hon jobbar som skolsköterskan! :love::D Vad gulligt, det har jag inte läst förut, jag har nog missat en del sedan jag slutade hålla mig uptodate :o Undrar om någon retar Neville för att han har en egen liten sjuksköterska, kanske Ron :angel::p

Jag vet!! :love: och Neville var cool!!
 
Självklart!! Jag vill vara slagman, snacka om att få ur sig sina aggressioner.

Känner mig helt korkad när jag skriver här för jag måste tänka efter och översätta varje ord till svenska. Läser och skriver om fandom mest på engelska och svenska orden försvinner och jag måste googla :meh::rofl:
Me too! TRansfiguration, Potions, Dark Arts, Healers ... what is swedish :p
 
Jag beställde faktiskt en brun hingst! Inte en kopia av mamman :cautious: till mitt försvar så hade mamman 9a på hopptekniken! (5a på temperamentet :angel:)

Äh, alla vet ju att man kan avla på vissa utvalda delar, allt behöver inte vara perfekt. So what om hon försöker bita huvudet av allt och alla, bara hon hoppar hus :up: Kallas framtids avel :p
Snart har man väl en häst som kan hoppa en hel bana själv utan någon ryttare :idea::up:
 
Eftersom jag alltid har velat gå lite mer all in på konceptet mad scientist så skulle det bli:
Dr. Emmett "Doc" Brown från Back to the Future
Doc-Brown-back-to-the-future-23823011-500-650.jpg

Eller Dr. Strangelove från Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
DrStrangelove060Pyxurz.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 655
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 635
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte lyckats jättebra än med att komma ner i varv och återfå energi- och tidsbalans... Jag har försökt avsluta mina för många...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag brukar göra en (underbar!) rawfood frukoströra baserad på groddade nakenhavrekorn. För det ändamålet så groddar jag en stor bunke...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp