Bukefalos 28 år!

Vilken vagn ska jag ha?

Sv: Vilken vagn ska jag ha?

Ja, fast sufletten på brio singen är så väldigt minimal, det gillar inte jag, vill kunna dra fram den ordentligt om det behövs.

Haha jo lite ufo-aktigt är det, men utséendet är inte det viktiga :D Så att det ser muppigt ut gör inget hehe =)
 
Sv: Vilken vagn ska jag ha?

Håller med dig!
Har fått vagnen nu, tack snälla underbara Silverkedjan!
Ska bara pumpa däcken och Loke får testa den på torsdag när jag hämtar honom!
:bump:
 
Sv: Vilken vagn ska jag ha?

Det finns skärmar man kan köpa för att förlänga sufletterna, passar alla vagnar.
solskarm.gif


Jag tänkte köpa en sån men det behövdes aldrig, vände på vagnen eller använde paraply istället, de kändes luftigare när de var så j*vla varmt ute! På min nya vagn är sufletten jätte kort.
 
Sv: Vilken vagn ska jag ha?

Oj, vad smart, det visste jag faktiskt inte att det fanns!
Iof är jag helt oinsatt i barnvagnsvärlden och lär mig först nu om alla finnesser o ting som finns till :laugh:

Hurra vad buke är bra :D!
 
Sv: Vilken vagn ska jag ha?

Vi har en motsvarighet till Nitro, City Cerox 360.. Skiljer lite småsaker på dessa :) Nu har jag inte klämt ut bebben än så vi har inte provkört på riktigt :D Men jag gillar den redan!

2_28078848.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken vagn ska jag ha?

Nej Been går inte att köra på grus och du kommer bli galen att bara ha den vagnen. Du ska i så fall titta på en Bugaboo Camelon. Den har två stora hjul som du kan vändra framåt när du går i terräng.

Vi har Been som stadsvagn och det är den bästaste vagnen som finns för det! Extremt roligt att köra, sonen sitter som en prins i vagnen och har gjort sen han var 4 månader. Vi har gått längre promenader med den under sommaren på asfalt, men det är inte så man alltid vill gå långa och snabba promenader direkt... Den är också så liten att den lätt går in i bilen osv.
 
Sv: Vilken vagn ska jag ha?

Ska bara pumpa däcken

...det verkar ju inte vara det lättaste med tanke på att typ 100% av mackarna vi försökte pumpa på nära dig har fått sitt cykelmunstycke stulet. :mad: Jag ser framför mig en cykelnippelsmaffia på västkusten :p :eek:

Förmodligen är en gammaldags hederlig cykelpump det säkraste att förlita sig på :cool:

Hoppas ni blir nöjda med den :laugh:
 
Sv: Vilken vagn ska jag ha?

det ska nog lösa sig. ska titta på statoil på torsdag. vill egentligen göra det så snart som möjligt, men har typ feber nu och villar ja inte så har jag fortfarande feber när ja ska hämta loke. för mig håller det i sig om jag inte tar det jättelungt:p

40 graders feber och den energiska ungen är inte så kul;)
 

Liknande trådar

Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
671
Småbarn Vad behöver man för vagn. Till sonen har vi en emmaljunga duo samt en scooter s. Den senare används primärt när vi ska ut och åka. Nu...
2
Svar
21
· Visningar
2 741
Senast: Plussat
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
3 831
Senast: Nirvana
·
L
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon kan ha några funderingar angående något min ponny fått på insidan av bakbenen.. Det började med att jag...
Svar
5
· Visningar
3 584
Senast: Lurvig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp