Bukefalos 28 år!

Vilken vecka plussar man i?

J

JumpForMyLove

Inte sett skymten av min mens på lite mer än sex veckor nu. Hade en pytteblödig som var mer en flytning för två veckor sen nu och börjar ju undra så klart:)

Men nu minns jag inte vilken vecka man kan se om man är gravid i.. :D
 
Sv: Vilken vecka plussar man i?

Samma dag som du skulle haft mens kan de allra flesta testa positivt. Men vissa har väldigt höga halter av Hcg, gravidhormonet som ger utslag, så de kan testa tidigare. Andra har väldigt låga halter och kan testa negativt fram till v 10! Ett positivt test är alltid ett positivt test medans ett negativt test kan vara positivt.
 
Sv: Vilken vecka plussar man i?

Fick negativt igår så kanske mensen som bara spökar med :) Avvaktar nån vecka till och får annars testa igen :D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 698
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 497
Senast: Soapbubble
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 523
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 423
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp