Bukefalos 28 år!

Vilken veckodag är du född?

Vilken veckodag är du född?

  • Måndag

    Röster: 17 16,5%
  • Tisdag

    Röster: 14 13,6%
  • Onsdag

    Röster: 18 17,5%
  • Torsdag

    Röster: 18 17,5%
  • Fredag

    Röster: 10 9,7%
  • Lördag

    Röster: 13 12,6%
  • Söndag

    Röster: 13 12,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    103
  • Omröstning stängd .
Borde det inte rimligen födas lika många barn varje veckodag? Att det föds ojämnt över året vet jag men fördelningen över veckans dagar borde vara lika.
 
Borde det inte rimligen födas lika många barn varje veckodag? Att det föds ojämnt över året vet jag men fördelningen över veckans dagar borde vara lika.

Jag kan tänka mig att söndagar och röda dagar har lite mindre födslar, eftersom man ofta försöker göra igångsättningar på vardagar om möjligt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
668
Senast: Malin_L
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Happimess
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 526
Senast: IzeUnicorn
·
  • Artikel
Dagbok Dagbok En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Hackad natt där jag fått springa upp...
Svar
2
· Visningar
457
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp