Bukefalos 28 Ă„r!

Vilket fackförbund??

Kommunal om du jobbar privat, seko om du jobbar pÄ DV.
MÄnga leg. DSS pÄ mitt jobb Àr dock med i naturvetarna (privat djursjukhus).
För veterinÀrer Àr det naturvetarna.
NaturvetarnakĂ€nns inte rĂ€tt, bör vara seko, kollar med dem i morgon👍
 
NaturvetarnakĂ€nns inte rĂ€tt, bör vara seko, kollar med dem i morgon👍
Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.
 
Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.
Ok, sÄ dÄ borde jag alltsÄ fortsÀtta i kommunal, trots att jag jobbar statligt?
 

Liknande trÄdar

Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fÄtt mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 059
IT & mobiler Jag har funderat flera gÄnger pÄ vad som pÄverkar spridning och synlighet pÄ instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 611
Senast: cili
·
SamhÀlle Dumpen Àr en organisation som letar reda pÄ pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stÀmma trÀff dÄ...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
17 189
Senast: Lobelia
·
Kropp & SjÀl Jag Àr sedan en tid tillbaka sjukskriven pÄ grund av utmattningssyndrom, och har frÄn flera hÄll fÄtt höra att jag ska "ge mig sjÀlv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 564
Senast: MML
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • HovelĂ€nde
  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel

Omröstningar

Tillbaka
Upp