Bukefalos 28 år!

Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love: :love:

Googlade love och fick upp detta:

love-man-woman-silhouette-sun-sunset-sea-lake-beachother1_1.jpg



Du och jag när vi ses om ett par veckor? (ett par veckor!!! OMG etc!!)

Det är SÅ SNART!! :love: :love: Jag längtar!
 
Jag insåg just... Vi är 95 inlägg ifrån 2000. Vad ska jag göra på jobbet om/när den här tråden stängs?!?!O_o:cry::confused:
 
Ni är så välkomna också! Däremot kommer jag bara att hoppkrama @Mammas sådär, ni andra får klara er utan det.
Fiskriminering ( ja, jag ser att det är felstavat men blev så passande att det får stå kvar)

Vad TROR du kommer att hända när du skriver det här? :mad:
Ingen lyssnar någonsin på mig *muttrar*. Som när jag sa att ni inte skulle bildgoogla på Wayward cloud watermelon och @athena_arabians ändå gjorde det. Sen skyller hon, underförstått, på mig för sina mentala ärr!!:cautious:
 
@Barret undrade först vad det var för någon ny i tråden helt plötsligt... Snygg drake :love:

Ngn som har smakat drakkött?
Oskuld eller inte?? Det är en j*la skillnad, lite som galtsmak fast tusen gånger värre, tror jag.

Ska du SY en strut? O_o

Men eller hur?!
Mvh cynist som tror att internet HADE varit en fluga om det inte vore för porr. :p

Då hade inte buke funnits ju. Hemska tanke! :nailbiting:

Jag tror inte det tyvärr. Jag har ynnesten att ha KRITVITA ben, och inte ser man några festisar på dem inte. :(

Efter att ha googlat i en evighet ger jag upp!:banghead::rage::banghead:

Här finns texten, melodin är "La dolce vita"
Du får sjunga den på nästa karaoke...
 
Jag förstår inte. Vad gör de? Varför har hon en vattenmelon i fitty? :confused:
Jaaa, du. Den som det visste... Jag har personligen aldrig sett vattenmelon som något sexuellt (vilket är rätt anmärkningsvärt om man frågar mina vänner och familjemedlemmar) så kan inte riktigt svara. Kanske är som @Wingates säger. Om det nu är så kan jag tänka mig att melonens svalka kan bidra också...

@Blacksmithfarm Tackar :). Kände att det var dags. Nog var min förra bild fin men han finns ju inte med oss längre så kanske var dags ändå att gå vidare.
 
När du sa love var jag ju tvungen att googla det med drakar... Och byta ut min visningsbild... Sluta ge mig idéer, jag är för lättpåverkad. Snart kommer jag hala fram mina BARNförbjudna bilder på tatuerade bad boys...

@Snurrfian Hehe, just det. You tell 'em! Skulle allt vilja se hur de får igång grillen med en isdrake i kvarteret... :sneaky:

ÖH, förresten... Bildgoogla inte dragon unicorn mating...

Aha! Det är DÄRFÖR enhörningarna har horn:angel::idea::wtf:

Jaaa, du. Den som det visste... Jag har personligen aldrig sett vattenmelon som något sexuellt (vilket är rätt anmärkningsvärt om man frågar mina vänner och familjemedlemmar) så kan inte riktigt svara. Kanske är som @Wingates säger. Om det nu är så kan jag tänka mig att melonens svalka kan bidra också...

@Blacksmithfarm Tackar :). Kände att det var dags. Nog var min förra bild fin men han finns ju inte med oss längre så kanske var dags ändå att gå vidare.

Vassego + vad tråkigt :(
Min profilbilds-ponny finns tyvärr inte heller längre.:( Men han får vara kvar ett tag till. Förresten tycker jag att nos-har-tappat-vad-det-heter-borrarna ser ut som horn...:devil::D
 
@Blacksmithfarm Jo, det var lite tufft. men jag fickelva fina år med honom så jag lever på dem. Hade ändå världens strul med stallplatser, så, med risk för att låta kall, det var nog för det bösta att det blev som det blev...

För att helt byta stämning igen.
Förresten allihop... Läser just nu en bok där dessa visdomsord dök upp

"
Kissing on a galloping unicorn wasn’t the easiest thing to
do, no matter how damn good it felt."

Bara så ni vet om ni tänkte försöka det...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp