Vilket tråkigt liv jag har =/

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Just nu är jag bara sååå fruktansvärt less på mitt ur tråkiga liv !

Tappat kontakten mellan mina "få" vänner.
Löften om att vi ska göra saker bryts gång på gång.
Känns som dom tar xtra mkt avstånd nu när jag är
gravid oxå :crazy:

Idag börjar ngt som kallas för "Orsa Yran".
Typ som en marknad/festival som är varje onsdag heeela sommarn.
Vore nice och åka dit å kika lite innan de blir allt för sent.
Mh, har man ngn att åka med ? Neee. Ingen som frågat om man vill
haka på heller , varken nån av mina lr min pojkväns vänner :cool:

Va värsta badsugen. . mh, ingen som vill följa med på de heller.
Det är alldeles för långt att gå till stranden , så gå ensam är ingen hit de heller :o

Marknad i helgen. . tjaa. . då är man pank :smirk:
Men iofs , samma shit grejer varje år, men de är mys att gå på den.

Sen är det ju lite graviditets besvär som är lite jobbiga oxå. .

. . förstår ni att man lessnar ?

Känner mej som en gravid flodkossa som sitter ensam i lägenheten
och fantiserar om den perfekta sommaren. PATETISKT !

*fick bara lov att gnälla av mej lite, håller på att gå åt av tristess!*
 
Sv: Vilket tråkigt liv jag har =/

Gör saker själv! Det har jag börjat med ibland,det är inte så tråkigt som det låter.Jag tycker ofta att saker blir så stora om man bestämmer med någon att tex gå och shoppa, hela dagen går och det vill inte jag längre så jag åker ofta ensam.
En kväll när jag var helt ensam blev jag toksugen på tacos och orkade inte göra iordning så jag tog bilen och åkte in till grannstaden och gick på restaurang ihop med en bra bok....
Kom sen på att jag kunde ju frågat någon :idea:
Och bada...du får nog sedan när du ska passa bebben vid vattnet,då längtar man ibland efter att få ligga och läsa ensam.

// Åsa
 
Sv: Vilket tråkigt liv jag har =/

FannyN skrev:
Gör saker själv! Det har jag börjat med ibland,det är inte så tråkigt somdu får nog sedan när du ska passa bebben vid vattnet,då längtar man ibland efter att få ligga och läsa ensam.

// Åsa


:rofl: :rofl: :angel:

Har haft några "avslappande" (INTE) stunder vid sjöar de senaste dagarna med en bebis som lagom kan kravla omkring och äta allt, och en helvild 4-åring i vattnet....

Åsa har rätt - NJUUUUUUUUUUT av ensamheten, den kommer inte åter på läääääääänge :idea:
 
Sv: Vilket tråkigt liv jag har =/

Silverkedjan skrev:
:rofl: :rofl: :angel:

Har haft några "avslappande" (INTE) stunder vid sjöar de senaste dagarna med en bebis som lagom kan kravla omkring och äta allt, och en helvild 4-åring i vattnet.

Alexander och jag kan vara assistenter nån dag!! :idea:
 
Sv: Vilket tråkigt liv jag har =/

Du har min fulla sympati! :smirk:

Håller själv på att förgås av leda, sambon är ute på jobb på dagarna, och jag sitter här hemma med min värk och min (förhållandevis lilla)mage. Ensammast i världen på ett berg där ingen annan bor, utan ork att göra någonting...

Enda kompisen inom räckhåll håller på att ta in hö, så hon är helt okontaktbar, fler kompisar än så tror jag inte jag har längre... :cool:

Hästarna går det inte att göra någonting med, det är för varmt och dessutom är det ungefär en miljarrrrrd ohyra ute för att inte tala om alla myror... :eek:

Så jag tycker vi kan sitta på varsitt hörn och tycka väldigt synd om oss själva. Det där som de andra "kloka" bukefalisterna säger, att vi ska njuta så länge vi inte har några barn tror jag inte en sekund på... :angel:

Jenny
 
Sv: Vilket tråkigt liv jag har =/

ÅÅÅÅÅh vad jag känner igen mig...

När min sambo jobbar eller spelar golf vilket är typ alltid så sitter jag och vovven här hemma ensamma... gå och bada med henne funkar ju inte då hon inte får vara med på stränderna... och lämna henne hemme funkar inte heller några längre stunder då hon bara är 4 månader... vill ju lixom inte skrämma henne...

Nä känner mig som en strandad val med magen och värken överallt (har fibromyalgi)... men så har det ju varit sen vi flyttade hit för ca 1.5 år sedan... *suck*

Vill inte njuta av ensamheten, är på tok för sällskaplig för det...

Kramar Z
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid *Varning för långt inlägg.* Jag har separerat ifrån min sambo, flyttat in hos mina föräldrar. Mina föräldrar är världens bästa och har...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 687
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 444
Senast: Pancakes
·
Relationer Jag har varit singel sedan årsskiftet, och just nu är jag inne i en tid i mitt liv där jag verkligen inte är intresserad av att träffa...
Svar
6
· Visningar
1 334
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 108
Senast: Nielaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp