vill ändra?

U

undra

Hur gör man om man vill ändra i sin egen tråd? På inläggaen amn skrivit står det juh ändra men inte i själva första inlägget när man skapade den
 
Sv: vill ändra?

Man kan bara ändra under en viss tidsperiod (15 min tror jag), sen försvinner Ändra-knappen, och det gäller alla inlägg.
 
Sv: vill ändra?

Så om jag vill ta bort tex en bild jag lagt in, år det inte göra då?
 
Sv: vill ändra?

Nej.
Förutom på följande två sätt:

1. Har du själv lagt ut bilden så flytta den, eller byt namn på den, så att länken pekar på en bild som inte finns.

2. Rapportera inlägget till moderatorn på forumet och ger en anledning till att bilden inte ska vara kvar, typ att personen på bilden (som inte är du) känner sig utpekad och vill inte synas på buke, bilden ifråga är copyrightad av någon annan än du själv, bilden är stötande eller nåt sånt. Har du ingen fullgod anledning så lär moderatorn dock inte göra något.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
532
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
334
Senast: Rie
·
Ridning Vad tycker ni saknas idag på Sveriges ridskolor? Jag vill veta allt! Hur hade du gjort på en egen ridskola? Vad hade du ändrat på...
Svar
9
· Visningar
468
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp