vill ändra?

U

undra

Hur gör man om man vill ändra i sin egen tråd? På inläggaen amn skrivit står det juh ändra men inte i själva första inlägget när man skapade den
 
Sv: vill ändra?

Man kan bara ändra under en viss tidsperiod (15 min tror jag), sen försvinner Ändra-knappen, och det gäller alla inlägg.
 
Sv: vill ändra?

Så om jag vill ta bort tex en bild jag lagt in, år det inte göra då?
 
Sv: vill ändra?

Nej.
Förutom på följande två sätt:

1. Har du själv lagt ut bilden så flytta den, eller byt namn på den, så att länken pekar på en bild som inte finns.

2. Rapportera inlägget till moderatorn på forumet och ger en anledning till att bilden inte ska vara kvar, typ att personen på bilden (som inte är du) känner sig utpekad och vill inte synas på buke, bilden ifråga är copyrightad av någon annan än du själv, bilden är stötande eller nåt sånt. Har du ingen fullgod anledning så lär moderatorn dock inte göra något.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
532
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Gunnar
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 214
Senast: fio
·
Dressyr Är som så många andra uppriven och tagen efter Helgstrand-fimerna, men kanske mest frustrerad över känslan att det liksom går utför med...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp