Vill träna distans i malmötrakten

C

cindy_girl69

hejsan jag är en tjej som är sugen på att börja träna o tävla distans jag bor i malmö så nu skulle jag vilja veta om det finns någon sistansklubb i närheten som man kan vända sig till el någon som håller på me distans om hur man gör o så vidare hade varit jätte snällt om du hade kunnat kontakta mig per mail e_girl66@hotmail.com :banana:
 
Sv: Vill träna distans i malmötrakten

cindy_girl69 skrev:
hejsan jag är en tjej som är sugen på att börja träna o tävla distans jag bor i malmö så nu skulle jag vilja veta om det finns någon sistansklubb i närheten som man kan vända sig till el någon som håller på me distans om hur man gör o så vidare hade varit jätte snällt om du hade kunnat kontakta mig per mail e_girl66@hotmail.com :banana:
någon som vet var man kan vända sig om man vill träna o tävla distans i malmötrakten
 
Sv: Vill träna distans i malmötrakten

Du kan vända dig till Skånska Distanssällskapet!
Vi har planer på att starta en utbildning typ studiecirkel nu i vår.
Jag e-postar dig för mer information.
// Linda
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 447
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är i hundköpartagen och postade ett inlägg här nyligen där jag fick lite input kring era erfarenheter av olika raser. Vi har...
Svar
19
· Visningar
3 663
Senast: Turelur
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 898
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 391
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kön kattungar 4st
  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp