vill veta mer!

Ponyta

Trådstartare
Jag skulle jätte göran villa vet mer om distans tävlingar... hur långt det är och så vidare... :)
 
http://w1.582.telia.com/~u58202804/index.html
hej prova denna adress ,läs och bege dig ut och sök här hittar du min (vår) grenledare i örebro distriktet , en mycket erfaren man . sedan finns det en bok som hetter Naturen som ridhus , där står det vad du behöver veta , till stor del kan du läsa där :banana: mvh Anders
 
Sedan har vi något som få andra grenar har: en alldeles egen tidning som bara handlar om distans: Distansryttaren. Om den kan du läsa mer om på Webbplats .
En länk om distansritt i största allmänhet är också;
Webbplats
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 309
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 308
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
852
Senast: __sofia__
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 289
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp