Bukefalos 28 år!

Det där tycker jag är intressant... Har själv fått höra "du ska inte gå så mycket med din hund, den vänjer sig vid det då och sedan kommer den kräva så mycket för att bli nöjd!" Eh... Ja? Jag vill vara aktiv med hund. Jag vill inte ha hund för att sitta hemma i soffan ändå.

Det där har jag också fått höra. Jättekonstigt resonemang, jag vill väl inte att hundarna ska resignera och ligga i ett hörn och fördriva tid hela sitt liv? De ska ju vara nöjda, glada och vila för att de kan och vet att aktivitet och arbete kommer!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 443
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 487
Senast: s957
·
Hundhälsa Idag har varit en hektisk dag för mig och mina hundar har bara varit ute på korta rastningsrundor, jag sitter just nu och äter middag...
2
Svar
25
· Visningar
2 203
Senast: linnsan
·
Katthälsa Vill börja med att vi har varit hos veterinär igår (och pratat med samma vet idag i telefon) men vi kommer inte direkt fram till något...
Svar
2
· Visningar
2 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp