Bukefalos 28 år!

vilsen och osäker på framtiden

  1. Det är en stor tröst i allt jobbigt som snurrar runt i huvudet att höra att fler har delat den känslan jag har nu. Det ger styrka att fortsätta på min väg mot kärlek. Tack för det!!:love:
 
  1. Det är en stor tröst i allt jobbigt som snurrar runt i huvudet att höra att fler har delat den känslan jag har nu. Det ger styrka att fortsätta på min väg mot kärlek. Tack för det!!:love:
biteme_bigarmhug.gif
 
En tanke, man utvecklas under hela livet och är lite vagt olika personer i olika skeenden av livet. Är det egentligen så konstigt om man eventuellt växer ifrån sin partner då?

Lita på att du gjort rätt val @aramis, önskar dig all lycka i framtiden. För det är man värd!
 
Det var ett tag sedan jag var här inne nu. Ditt svar svea är verkligen tröstande och så mitt i prick . Sen så har jag i vissa stunder så svårt att se ljust på framtiden, att våga hoppas på att få träffa kärleken så som jag hoppas och önskar.....

Jag har letat hus, varit på visningar, varje dag är ett litet steg. Oftast så är jag på det klara med vad jag vill, men så ibland så vet jag varken ut eller in....
Just nu i "jultider" så är det jättejobbigt. Man ska ju hålla ihop i julen, mysa och ha det bra, inte separera... nu ska vi fira jul på varsitt håll och även om vi julpyntat så känns det så tragiskt och hemskt.
Under någon av mina graviditeter hade vi inte sex alls. Det kanske blev 8-10 månader totalt, jag minns inte riktigt. Huvudet ville, men kroppen ville absolut inte. Och fy katten vad jag saknade just intimiteten. Det låter så löjligt, men det var verkligen det jag saknade mest. Jag saknade verkligen "du och jag nära" mer än själva tillfredsställelsen. Så självanalystiskt är det verkligen något jag behöver i ett förhållande.
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
12 239
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 384
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag funderar mycket över vad det egentligen var som hände med mitt förhållande och hur det kunde bli som det blev… Jag funderar på om...
2
Svar
23
· Visningar
3 654
Senast: cassiopeja
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp