Vinter Distans

movgli

Trådstartare
Varför är det inga distanstävlingar under vintern? pga luften eller varför? Om det är det så kan man väll kanske skippa dom jobbigast distanserna, men varför inte ha tex 40-50km. En sånhär dag som idag vore det ju superhärligt :love:
 
Sv: Vinter Distans

Jaktsäsongen är en anledning, att det är kallt och osäkert med vädret en annan. Men förra året var Järlåsaritten 12 mars och det var jättekul att rida en tävling i vinterväglag så jag skulle definitivt kunna åka på en vintertävling, men som arrangör förstår jag att det är osäkert att ordna en vintertävling sat kallt för funktionärer som står still och väntar vid intid mm.
 
Sv: Vinter Distans

Grytritten går den 19 mars (CR 42 km) och brukar vara den som startar säsongen. Ofta har vi vinterväglag då och ruskigt fint väder! Välkommen!

/Camilla
 
Sv: Vinter Distans

Jättehärligt! men kanske lite långt....
Ni får sätta upp webbkamror i grindarna :idea:
 
Sv: Vinter Distans

Ahaaa... bodde fram till i Juli förra året i Krokom.. Hade Aspås som "hemmaförening" Dem känner ni nog till??:angel:
Jag var då helt fokuserad på hoppningen..:bump:
 
Sv: Vinter Distans

Brunflo känner jag också till!!! he he he!! Har ni snö kvar där uppe?
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 221
Senast: nullo-modo
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 164
Senast: Acto
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 610
Senast: Nixehen
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Ultraljud

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp