Bukefalos 28 år!

Vinter och vatten....

P

Pip

Hur fixar man vattnet till kaninerna ute på vintern :confused:
Denna tanke slog mig först ikväll när jag var ute och tittade till våra kaniner och kände hur kallt det blivit på nätterna.
Någon som har erfarenheter och bra idéer?
 
Sv: Vinter och vatten....

jg har vattnet i en skål..har inte vatteflaska på vintern..vattnet fryser och du får stå i 10 minuter för att smälta det med kokhett vatten..men om´man har en skål av plst så är det bara att slå ut isen och vips så är det bara att fylla på med kallt vatten..varmt vatten fryser snabbare än kallt..
 
Sv: Vinter och vatten....

Mina kaniner har en förmåga att välta ut allt som står på botten :mad: Har du en som sitter fast på väggen/burgallret?
 
Sv: Vinter och vatten....

Hoppla, det blev visst ett syftningsfel! Naturligvis ska det vara "Har du en skål som sitter fast...", och inte själva kaninen.*rodnar*
 

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 657
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
775
Senast: mamman
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 251
Senast: Amha
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 054
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp